Wij staan voor u klaar. Juist nu!

Ontdek de zekerheden van BMW Amsterdam.

U blijft welkom bij BMW Amsterdam. Ook in deze moeilijke tijden staan onze collega's voor u klaar en blijven wij u de service bieden die u van ons bent gewend. Daarnaast hebben wij diverse voorzorgsmaatregelen getroffen om u te beschermen en de veiligheid van u en onze collega's te waarborgen. Omdat wij u in deze uitzonderlijke tijd zo persoonlijk mogelijk van dienst willen zijn, ook als u niet naar onze showroom wilt komen, bieden wij u een aantal aanvullende diensten.

1. VEILIGHEID EERST.

Uw gezondheid. Ons belang.

Wij volgen de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet en doen er alles aan om onze acties en besluiten aan te laten sluiten bij de stand van zaken en de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Om de gezondheid van onze klanten alsmede onze collega's zo goed als mogelijk waarborgen hebben wij de volgende maatregelen getroffen:

  • Groet elkaar zonder aanraking.
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar.
  • Was uw handen regelmatig.
  • Nies en hoest in de binnenkant van uw elleboog.
  • Gebruik een papieren zakdoek indien mogelijk.
  • Wij accepteren enkel nog pinbetalingen.

2. SHOWROOMBEZOEK VANUIT HUIS.

Vraag een video aan

VIDEO AANVRAGEN.

Heeft u interesse in een van onze nieuwe of gebruikte BMW's? Of heeft u een vraag over uw huidige auto? Neem dan contact met ons op en wij zullen u een uitgebreide video toesturen.

Videobellen

VIDEOBELLEN.

Middels een videogesprek kunt u persoonlijk contact hebben met een van onze verkoopadviseurs en live meekijken naar de auto. Wij vragen u om hiervoor een afspraak te maken zodat wij u uitgebreid te woord kunnen staan.

Proefrit aan huis

PROEFRIT AAN HUIS.

Wenst u een proefrit te maken zonder naar onze showroom te komen? Wij brengen de BMW naar keuze graag op locatie. Zo kunt u ook in deze tijden het rijplezier van BMW zelf ervaren.

3. CONTACT ZOALS U HET WENST.

Wij zijn, zoals altijd, telefonisch goed bereikbaar. Heeft u andere wensen? Dan bieden wij u een aantal alternatieven. Zo kunt u contact opnemen via onze Live Chat op de website, een videogesprek aanvragen met een van onze verkoopadviseurs en zijn wij bereikbaar via onze social mediakanalen. Op deze manier kunt u op afstand vragen stellen over u huidige of nieuwe auto.

Zoals altijd zijn wij telefonisch bereikbaar voor het stellen van vragen of voor het maken van een afspraak. U kunt ons bereiken op 020 - 460 46 90.

Uiteraard kunt u altijd een e-mail sturen naar info@bmwams.nl of contact opnemen via ons contactformulier

U kunt ook met ons in contact komen via onze sociale media, zoals Facebook of Instagram.

Haal- en brengservice

4. HAAL- EN BRENG SERVICE.

Bij BMW Amsterdam bieden wij altijd al een haal- en brengservice. Maar nu u misschien niet naar onze showroom wilt komen is deze service extra handig. Heeft u een afspraak voor service of onderhoud van uw BMW, dan komen wij uw auto bij u ophalen en leveren wij hem, na het uitvoeren van de aangegeven werkzaamheden, weer bij u af. Daarbij nemen we alle hygiënemaatregelen van het RIVM in acht en voeren wij extra schoonmaakrondes uit in de 'high touch' gebieden van uw BMW.